Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 28 juni 2010

‘Hey, spring je effe binnen als ik mijn feestje geef ? Nee joh, kan niet … zit dan in Brazilië. Ah ? Wanneer vertrek je dan ? Overmorgenavond …

Ik slik en denk : Oh nee … zo snel ???

Ben je morgen thuis ?

Ja, ik wijzig mijn plannen voor jou en verwacht je …’

’s Avonds kijk ik naar ‘Wit Licht’ op tv en voor ik er erg in heb zit ik te janken. De film is met momenten hard en pakkend maar mijn tranen zijn om hem …

Als hij binnenkomt is het eerste dat me opvalt dat hij eens niet in het zwart gekleed is, maar ik krijg de kans niet om er iets van te zeggen want hij pakt mij op en knuffelt me bijna plat. Eerst enkele kusjes op mijn wangen, maar dan krijg ik een lekkere tongzoen en ik voel mij week worden … Maar ik heb me voorgenomen om niet week te worden, geen emo-toestanden … Daar heeft hij nu ook geen boodschap aan.

Ik vraag of hij wat te drinken wil en hij zegt dat een glaasje water hem wel deugd zou doen. Met het glas in de hand vraag ik hem waar hij wil gaan zitten : in de zetel hangen of op mijn bed liggen … lekker makkelijk ? Hij weet duidelijk niet goed wat hij moet doen, ik denk dat hij zich net zozeer ‘op eieren’ voelt als ikzelf. Dus ik beslis en hij volgt me naar mijn slaapkamer.

Hij gaat op de rand van het bed zitten en ik nestel me helemaal op mijn bed, mijn voeten onder mijn poep en neem een beetje een afwachtende houding aan. Hij kijkt me aan, en vraagt me wat ik denk. Ik zeg hem dat ik hem ga missen … Hij pakt me opnieuw vast en zegt dat hij nog niet weg is, en dat hij nu ook maar een dikke week weg is. En àls hij beslist om daar opnieuw te beginnen zou het ten vroegste einde volgend jaar zijn dat hij vertrekt. Eer alle paperassen in orde zijn, zijn we enkele maanden verder, dus we hebben uitstel van executie … Ik zucht eens diep, enerzijds van opluchting en anderzijds omdat ik -opnieuw- voel hoeveel hij eigenlijk écht wel voor me betekent.

Intussen zijn we gaan liggen en streelt hij over mijn bil, kijkt me vragend aan … ‘Geen slipje ?’ Hij streelt opnieuw en voelt het lintje van mijn string … Zijn ogen glunderen en zijn hand gaat onder mijn kleedje … Het stof schuift langzaam en dat wat hij voelde wordt zichtbaar. Donkerbruin met goudkleurig stiksel … Hij knikt goedkeurend en zegt dat ik mijn kleedje moet uitdoen. Ik sta recht en heel langzaam doe ik de spaghettibandjes omlaag, over mijn schouders en zo zakt mijn zomerjurkje heel langzaam over mijn borsten en buik naar beneden …

Zijn ogen spreken boekdelen als hij me ziet staan, ik voel mijn tepels hard worden onder zijn blik en ga naar hem toe, ook heel langzaam …

Als ik tussen zijn benen sta neem ik zijn hoofd en leid hem naar mijn borsten … Hij heft zijn hoofd omhoog en dan begint er een kus waar naar mijn gevoel geen einde aan hoeft te komen … Zo lief … zo zacht … en ik kan een kreun niet onderdrukken. Ik voel hoe zijn kus mij tot in mijn tenen raakt, de binnenkant van mijn buik kronkelt in alle richtingen en mijn zin in hem wordt met de seconde groter … bijna onhoudbaar …

Hij pakt me op en laat zich achteruit op bed vallen waardoor ik boven op hem beland. Zijn broek is ergens tussendoor uitgespeeld, zijn T-shirt zit helemaal omhoog en de aanraking van mijn lingerie op zijn huid maakt hem gek. Zijn pik steigert zichtbaar en ik ‘help’ nog een beetje door met mijn string er overheen te wrijven … Hij laat het hier natuurlijk niet bij en gaat met zijn hand tussen mijn benen. Hij voelt dat mijn string een natte plek heeft en ik zucht nu al van genot. Dit is voor hem natuurlijk een teken om verder te gaan, en al plagend streelt hij verder … over het stof heen … Hij wéét dat hij me zo tot op het toppunt kan drijven want ik vind dit zooooo geil … Zijn vinger ‘glijdt uit’ en komt onder mijn string terecht, nét op het puntje van mijn clit. De rillingen lopen over mijn rug en ik hef mijn bekken een beetje omhoog want ik wil méér van dit …

Zijn vingers vinden heel goed zijn weg en ik voel en hoor hoe vochtig het daar bij mij beneden is … Ik pak zijn hand en wil zijn vingers proeven, wil mijn eigen vocht smaken terwijl ik hem diep aankijk .. Goed wetend welk effect dit op hem heeft … Hij laat me aan één vinger likken maar dan gaat zijn hand terug omlaag en de idee van mijn speeksel op zijn vinger … aan mijn kutje … doet mij kronkelen en kreunen van genot … Zijn vingerspel wordt heviger en sneller en in een mum van tijd kom ik op zijn twee vingers klaar …

Door mijn doen is hijzelf natuurlijk ook poepgeil geworden en plaagt me eerst een beetje door met zijn eikel (die ook al glinstert van zijn vocht) zo nét tegen mijn kutje te strelen… Manman … dit is zo erg lekker … Ik trek hem naar me toe want ik wil niet meer wachten, wil die pik zo graag heel diep in mij voelen. Ik wil hem in mij voelen pompen, voelen hoe hij in mij ook heftig zal klaarkomen. Maar hij zegt ‘Nee … ik wil op je klaarkomen … ik wil op jouw borsten spuiten … speel met mijn pik en laat me komen terwijl je alles van dichtbij ziet, voelt en ruikt … ‘ Mmmm … ik ben hier onmiddellijk voor gewonnen en hij kruipt schrijlings over mij …

Ik pak zijn lekkere pik met één hand, en mijn andere hand masseert zijn ballen … één vinger ‘schuift ‘ wel eens over zijn scrotum naar zijn kont en ik voel hij hij op ontploffen staat … Ik zie het aan zijn gezicht, ik voel het aan zijn pik, zijn ballen worden hard … en dan … Een ingehouden kreun … en hij spuit mijn hele buik en borsten onder met zijn witte vocht … Rrrrrrrrrrrrr … zalig gewoon …

Enkele seconden later zegt hij dat dit toch zoooo lekker was … En ik kan alleen maar beamen …

Nadat elk de ander een beetje schoon geveegd heeft gaan we tegen elkaar liggen en blijven zo enkele minuten heel stil na genieten. Ik denk dat we beiden even niet weten wat te zeggen, temeer omdat we allebei weten dat hij echt zo moet vertrekken …

Even later zegt hij : ‘Poepie ik moet gaan …’ Hij pakt me opnieuw heel erg vast, en zegt dat hij terug komt, dat ik nog niet van hem af ben … Ik kijk hem gewoon lachend aan, maar ik zeg niks want ik vertrouw mezelf even niet, mijn stem zou me op dit moment wel eens in de steek kunnen laten …

We kleden ons aan, hij neemt zijn spullen bij elkaar … Nog een laatste innige kus en weg is hij …

Read Full Post »